Telefonie van XXLNet
De zakelijke telefonieoplossingen van XXLNet maken uw organisatie en uw collega's beter bereikbaar. Zo is niet alleen het thuiswerken kinderlijk eenvoudig, maar kunt u ook eenvoudig gecombineerde belgroepen achter directe telefoonnummers voegen, inclusief doorschakeling naar mobiele toestellen.
De kans dat een bellende klant te woord wordt gestaan door één van uw collega's is daardoor vele malen groter, wat automatisch zorgt voor een betere klantervaring. Ieder gemist telefoontje kan immers een gemiste klant betekenen!
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met 085 4017 401
Uitgelichte diensten
Openingstijden
De module 'Openingstijden' stelt u in staat om uw persoonlijke belplan zo in te richten dat ons platform weet wanneer uw bedrijf open of gesloten is. Is uw bedrijf gesloten, dan doorloopt de beller een ander belplan dan binnen openingstijden.
Keuzemenu
Een keuzemenu wordt voornamelijk gebruikt binnen grotere organisaties. XXLNet heeft een eenvoudig te bedienen module waarmee u snel en simpel online uw eigen keuzemenu kunt inrichten.
Belgroepen
Aan de hand van belgroepen kunt u zelf verschillende eindbestemmingen aanmaken zoals hosted VoIP-accounts, vaste en mobiele eindbestemmingen.
Belplan
Hier kan u de routes van inkomende gesprekken instellen en aanpassen. Zo komt ieder gesprek op het juiste moment op de juiste plek terecht.
Gesprekken
In het gespreksoverzicht vind u alle inkomende en uitgaande gesprekken. Filter deze lijsten eenvoudig op datum en gespreksrichting of exporteer ze als csv-bestand.
Statistieken
Hier krijg je inzicht in het belgedrag en bereikbaarheid.
Firefox en Chrome plugin
Wat kun je met de plugin?
Nadat u onze gratis plugin hebt geïnstalleerd in uw webbrowser, kunt u de volgende zaken eenvoudig via uw browser beheren: Klik en Bel, Bereikbaarheidbeheer, Wachtrij-inzicht en Status viewer.
Bekijk de animatie
Plugin functies
Klik en Bel
Telefoonnummers worden herkend op webpagina's en u kunt deze aanklikken waarna uw VoIPtelefoon of softcliënt automatisch naar het nummer gaat bellen!
Bereikbaarheidbeheer
Wilt u uw binnenkomende gesprekken eenvoudig door kunnen schakelen naar uw mobiele toestel, of juist even niet bereikbaar zijn? Doe het vanuit uw browser met bereikbaarheidbeheer.
Wachtrij-inzicht
Gebruikt u binnen uw organisatie wachtrijen, dan geeft de plugin inzicht in het aantal wachtende klanten in de verschillende wachtrijen. Op deze manier heeft u snel een overzicht van de drukte.
Status viewer
Met de status viewer kunt u direct zien of uw collega’s bezet zijn of niet, vergelijkbaar met de BLF op een attendant console. U kunt zoeken op naam of extensie en met één klik direct een collega bellen. De bereikbaarheid van uw collega’s kunt u zien aan de kleuren van de hoorn: bereikbaar (groen), wordt gebeld (knipperend rood) en in gesprek (rood). Let op. Voor nu is deze functie alleen beschikbaar voor Chrome, Firefox volgt snel.
Voordelen van onze plugins
- Onze plugins geven u veel informatie over de bereikbaarheid van uw bedrijf.
- De informatie is direct in uw browser beschikbaar.
- Dankzij de klik en bel functionaliteit hoeft u geen nummers meer in te toetsen.
CRM Koppeling
Bekijk de animatie
Uitgelichte diensten
Meldingen
De module Meldingen gebruikt u om uw beller welkom te heten of om (standaard) informatie te geven, zoals: "Welkom bij bedrijf X", "U wordt doorverbonden met de regio Utrecht" of "Voor spoed kunt u bellen met nummer 080-1234567".
Wachtrij
Het kan natuurlijk gebeuren dat het zo druk is binnen uw bedrijf, dat u klanten niet direct te woord kan staan. Een ingesprekstoon is voor een beller niet prettig, maar kort in de wacht staan vindt men vaak niet zo bezwaarlijk. Daarom biedt XXLNet een wachtrij-module. Deze module is zowel in combinatie met VoIP als met vaste en mobiele eindbestemmingen te gebruiken.
Vialer APP
Bellen met uw zakelijke nummer vanaf uw smartphone
De Vialer App maakt het mogelijk om uit te bellen met uw zakelijke nummer via uw mobiele telefoon en is voor zowel Android als iOS beschikbaar. U kunt de Vialer App downloaden in de App Store en in de Play Store.
Waarom een Vialer app?
Met de diensten van XXLNet was het al mogelijk om een zakelijk nummer door te schakelen naar een mobiele en/of andere telefoon, waardoor u uw zakelijke nummer overal en altijd kan beantwoorden. Uitbellen met uw zakelijke nummer via uw mobiele telefoon was daarentegen tot voor kort onmogelijk. Daar brengt de Vialer app verandering in! Met de nieuwe applicatie kunt u met uw zakelijke nummer uitbellen via de mobiele telefoon.
Hoe werkt de Vialer app?
Eerste gebruikBellen met de Vialer app is gemakkelijk. Na het downloaden van de (gratis) app, logt u in met de gebruikersnaam en het wachtwoord van mijn.xxlnet.nl. Vervolgens vult u uw mobiele nummer in bij de tab 'instellingen'. De eerste keer dat u inlogt, vraagt de app om toestemming om de contactenlijst van de mobiele telefoon te mogen gebruiken.
Bellen via de app
Bellen via onze app gaat eigenlijk heel simpel. Zo is het mogelijk om een contact te kiezen uit de contactenlijst van uw mobiele telefoon, of om een contact te kiezen uit de recente oproepenlijst. Dit is de oproepenlijst van het VoIP-account. Is er net een gesprek gevoerd via een vast toestel, dan is dit gesprek ook terug te zien in de oproepenlijst van de Vialer app. Natuurlijk is het ook gewoon mogelijk om een nummer in te toetsen. Dit kan via de knop 'Toetsen'.
Er worden twee gesprekken opgezet
Heeft u een nummer gekozen in onze app, dan word u direct gebeld door onze server. We bellen dus eerst uw eigen toestel. Op uw scherm verschijnt uw eigen zakelijke nummer. Als deze inkomende oproep wordt beantwoord, wordt er een gesprek opgezet en belt onze server het ingevoerde nummer. De app zet daarmee twee gesprekken op. Dat betekent dat er ook dubbele gesprekskosten worden gerekend. XXLNet factureert daarvoor de standaard tarieven.
Welk nummer wordt meegestuurd?
Heeft u maar één nummer? Dan hoeft u niets in te stellen, we sturen automatisch dit nummer mee. Heeft u meerdere nummers, ga dan naar mijn.xxlnet.nl en klik op 'Account' en dan 'gebruikers'. Kies nu bij 'Klik en bel' het account dat u wilt gebruiken.
Voordelen van de app
- Klanten zien uw zakelijke telefoonnummer en niet uw mobiele (privé) telefoonnummer.
- Eenvoudig inzicht in de gevoerde en gemiste gesprekken zonder in te loggen op mijn.xxlnet.nl.
- Geen declaraties meer van mobiel verkeer: alles eenvoudig gefactureerd via uw zakelijke account.