Telefonie van XXLNet

De zakelijke telefonieoplossingen van XXLNet maken je organisatie en haar collega's beter bereikbaar. Zo is niet alleen het thuiswerken kinderlijk eenvoudig, maar kun je ook eenvoudig gecombineerde belgroepen achter directe telefoonnummers voegen, inclusief doorschakeling naar mobiele toestellen.


De kans dat een bellende klant te woord wordt gestaan door één van je collega's is daardoor vele malen groter, wat automatisch zorgt voor een betere klantervaring. Ieder gemist telefoontje kan immers een gemiste klant betekenen!

Voordelen

  • Onbeperkt aantal lijnen
  • Locatie-onafhankelijk
  • Eindeloze mogelijkheden
Bestelformulier

Uitgelichte diensten

   Openingstijden

De module 'Openingstijden' stelt je in staat om jouw persoonlijke belplan zo in te richten dat ons platform weet wanneer je bedrijf open of gesloten is. Is je bedrijf gesloten, dan doorloopt de beller een ander belplan dan binnen openingstijden.

   Keuzemenu

Een keuzemenu wordt voornamelijk gebruikt binnen grotere organisaties. XXLNet heeft een eenvoudig te bedienen module waarmee je snel en simpel online je eigen keuzemenu kunt inrichten.

   Belgroepen

Aan de hand van belgroepen kan je zelf verschillende eindbestemmingen aanmaken zoals hosted VoIP-accounts, vaste en mobiele eindbestemmingen.

   Belplan

Hier kan je de routes van inkomende gesprekken instellen en aanpassen. Zo komt ieder gesprek op het juiste moment op de juiste plek terecht.

   Gesprekken

In het gespreksoverzicht vind je alle inkomende en uitgaande gesprekken. Filter deze lijsten eenvoudig op datum en gespreksrichting of exporteer ze als csv-bestand.

   Statistieken

Hier krijg je inzicht in het belgedrag en bereikbaarheid.

Firefox en Chrome plugin

Wat kun je met de plugin?

Nadat je onze gratis plugin hebt geïnstalleerd in je webbrowser, kun je de volgende zaken eenvoudig via je browser beheren: Klik en Bel, Bereikbaarheidbeheer, Wachtrij-inzicht en Status viewer.


Bekijk de animatie


Plugin functies

Klik en Bel
Telefoonnummers worden herkend op webpagina's en je kunt deze aanklikken waarna je VoIPtelefoon of softcliënt automatisch naar het nummer gaat bellen!

Bereikbaarheidbeheer
Wil je je binnenkomende gesprekken eenvoudig door kunnen schakelen naar je mobiele toestel, of juiste even niet bereikbaar zijn? Doe het vanuit je browser met bereikbaarheidbeheer.

Wachtrij-inzicht
Gebruik je binnen je organisatie wachtrijen, dan geeft de plugin inzicht in het aantal wachtende klanten in de verschillende wachtrijen. Op deze manier heb je snel een overzicht van de drukte.

Status viewer
Met de status viewer kun je direct zien of je collega’s bezet zijn of niet, vergelijkbaar met de BLF op een attendant console. Je kunt zoeken op naam of extensie en met één klik direct een collega bellen. De bereikbaarheid van je collega’s kun je zien aan de kleuren van de hoorn: bereikbaar (groen), wordt gebeld (knipperend rood) en in gesprek (rood). Let op. Voor nu is deze functie alleen beschikbaar voor Chrome, Firefox volgt snel.

Voordelen van onze plugins

  • Onze plugins geven je veel informatie over de bereikbaarheid van je bedrijf.
  •  
  • De informatie is direct in je browser beschikbaar.
  •  
  • Dankzij de klik en bel functionaliteit hoef je geen nummers meer in te toetsen.
Firefox extentie
Chrome plugin

CRM Koppeling

Bekijk de animatie


Uitgelichte diensten

   Meldingen

De module Meldingen gebruik je om je beller welkom te heten of om (standaard) informatie te geven, zoals: "Welkom bij bedrijf X", "U wordt doorverbonden met de regio Utrecht" of "Voor spoed kunt u bellen met nummer 080-1234567".

   Wachtrij

Het kan natuurlijk gebeuren dat het zo druk is binnen je bedrijf, dat je klanten niet direct te woord kan staan. Een ingesprekstoon is voor een beller niet prettig, maar kort in de wacht staan vindt men vaak niet zo bezwaarlijk. Daarom biedt XXLNet een wachtrij oftewel queue-module. Deze module is zowel in combinatie met VoIP als met vaste en mobiele eindbestemmingen te gebruiken.

Vialer APP

Bellen met je zakelijke nummer vanaf je smartphone

De Vialer App maakt het mogelijk om uit te bellen met je zakelijke nummer via je mobiele telefoon en is voor zowel Android als iOS beschikbaar. Je kunt de Vialer App downloaden in de App Store en in de Play Store.

Waarom een Vialer app?
Met de diensten van XXLNet was het al mogelijk om een zakelijke nummer door te schakelen naar een mobiele en/of andere telefoon, waardoor je jouw zakelijke nummer overal en altijd kan beantwoorden. Uitbellen met je zakelijke nummer via je mobiele telefoon was daarentegen tot voor kort onmogelijk. Daar brengt de Vialer app verandering in! Met de nieuwe applicatie kun je met jouw zakelijke nummer uitbellen via je mobiele telefoon.

Hoe werkt de Vialer app?

Eerste gebruik
Bellen met de Vialer app is gemakkelijk. Na het downloaden van de (gratis) app, log je in met de gebruikersnaam en het wachtwoord van mijn.xxlnet.nl. Vervolgens vul je je mobiele nummer in bij de tab 'instellingen'. De eerste keer dat je inlogt, vraagt de app om toestemming om de contactenlijst van je mobiele telefoon te mogen gebruiken.

Bellen via de app
Bellen via onze app gaat eigenlijk heel simpel. Zo is het mogelijk om een contact te kiezen uit de contactenlijst van je mobiele telefoon, of om een contact te kiezen uit de recente oproepenlijst. Dit is de oproepenlijst van je VoIP-account. Is er net een gesprek gevoerd via een vast toestel, dan is dit gesprek ook terug te zien in de oproepenlijst van de Vialer app. Natuurlijk is het ook gewoon mogelijk om een nummer in te toetsen. Dit kan via de knop 'Toetsen'.

Er worden twee gesprekken opgezet
Heb je een nummer gekozen in onze app, dan word je direct gebeld door onze server. We bellen dus eerst jou. Op je scherm verschijnt je eigen zakelijke nummer. Als deze inkomende oproep wordt beantwoord, wordt er een gesprek opgezet en belt onze server het ingevoerde nummer. De app zet daarmee twee gesprekken op. Dat betekent dat er ook dubbele gesprekskosten worden gerekend. XXLNet factureert daarvoor de standaard tarieven.

Welk nummer wordt meegestuurd?
Heb je maar één nummer? Dan hoef je niets in te stellen, we sturen automatisch dit nummer mee. Heb je meerdere nummers, ga dan naar mijn.xxlnet.nl en klik op 'Account' en dan 'gebruikers'. Kies nu bij 'Klik en bel' het account dat je wilt gebruiken.

Voordelen van de app

  • Klanten zien je zakelijke telefoonnummer en niet je mobiele (privé) telefoonnummer.
  •  
  • Eenvoudig inzicht in de gevoerde en gemiste gesprekken zonder in te loggen op mijn.xxlnet.nl.
  •  
  • Geen declaraties meer van mobiel verkeer: alles eenvoudig gefactureerd via je zakelijke account.
App Store
Play Store